Tuesday, January 11, 2011

"BlAcKbErRy SmArTpHoNe"

Salam....

Trend Lening...ramai sangat aku tengok orang pakai Balackberry ning....

hebat ngat ke telefon ning??semua orang duk cakap pasal telefon ning....

Boss aku pakai...suhufi pakai....ramai orang pakai....

Akhirnya aku pun gilah beli satu...nak try...apa bende yang best sangat sampai tuan punya blackberry dok cakap ngan oranng lain.....ralit sangat duk main tepon blackberry tu...

Aku pakai kat 2 minggu doh...takdoklah spesel sangat...
orang hak banyak kerja berkaitan e-mel  ngan internet moleklah pakai tepon ning.....senang kerja...

Walau apa pun, sesiapa yang pakai tepon blackberry ning kena beringatlah.....takut lebih penggunaan data nya......melambunglah bil nanti....

apa-apa pun selamat Menggunakan Blackberry Smartphone kepada sahabat2 aku yang tengah kemaruk nak pakai phone tu.....

Lulus Selaluuuuuu................

No comments:

Post a Comment