Monday, January 10, 2011

Assalamu'alaikum wbt...   Alhamdulliah....syukur kehadrat Allah SWT....buat pertama kalinya (banyak kali doh rasanye) aku berpeluang berblogging ning...

aku pung dok tahu starang nok cerita hal mende sebenornye...tapi guane kate kalu kita sembang pasal SEKUNG-SEMBAM.....(sebab sama ngan nama blog ambe)

Ader dok pia-pia (siapa2) hak tahu  mende gok maksud perkataang tu???

Pernoh dok pia2 keje sampai sekung sembam cari pitih.....??????

zamang ning ader lagi ker orang keje sampai sekung sembam???

Kalau Ader...tahniahlah sebab aku rasa orang hak keje lagu ning...dok rugi....sebab dia punyer rezeki mesti berkat sangat2...Orang kata derah leh naik haji.....dok gitu???

Kot-kot maner pun, aku nok ucapkan..SELAMAT TAHUN BARAU 2011 (biar lambat pung) kepada seme saing2 rodong....

Ingat pesan aku ning....keje kena sekung-sembam kalu nok berjaya,solat jangan tinggal Insya'allah mudahlah rezeki tu masuk....(hak laing nawok belake)

Beressssss.....!!!!!

WMSUKRI WRAZALI

No comments:

Post a Comment